sobota, 12 kwietnia 2014

Spotkanie Kimono de Jack Warsaw - 12.04.2014



Pierwsze spotkanie Kimono de Jack Warsaw 12.04.2014 w Łazienkach Królewskich. 
Fotografie by Agnieszka Janicka

Pierwsze oficjalne spotkanie uznaję za niezmiernie udane - osób było więcej niż sądziłam!
Dziękuję wszystkim! 

I wiecie, co mnie dziś absolutnie ujęło? Po spotkaniu wracam do domu i męczę się na przystanku z kurtką michiyuki (jazda komunikacją miejską w kimono nie należy do łatwych). Ludzie się patrzą, dziwią, ale jedyną osobą która podeszła i mi pomogła z zaplątanym rękawem była oko 80-letnia staruszka. 

Zagadała, zadziwiona nieco, sądząc że to jakieś przebranie w ekskluzywnej restauracji. I jakoś tak mi się ciepło zrobiło na sercu 




Wiewiórka z fochem

Sakura która okazała się być w rzeczywistości dziką jabłonią

Ja oraz I.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz